Ze strategicznym planem promocji na globalnym rynku nieruchomości, Katowice zdecydowały się zainwestować powyżej 210 tys. zł na swoją obecność na prestiżowych Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 2025, które mają miejsce w Cannes w marcu. W tym celu, Urząd Miasta Katowice przeprowadził postępowanie przetargowe, aby wybrać firmę do przygotowania stoiska wystawienniczego dla miasta na imprezie.
Wybór padł na lokalny biznes – Studio Reklamy MgM Rafał Gromada z Katowic. Ta firma ma za zadanie zaprojektować i stworzyć stoisko wystawiennicze reprezentujące Katowice, a koszt operacji wyniesie ponad 210 tys. zł.
W porównaniu, rok wcześniej miasto wydało na ten sam cel ponad 230 tys. zł. Jednak tegoroczna edycja MIPIM 2025 stawia przed wykonawcą szereg szczegółowych wymagań. Oprócz budowy i organizacji stoiska, do obowiązków firmy będzie należało utrzymanie go, wraz z obsługą gastronomiczną. Dodatkowo firma będzie odpowiedzialna za zapewnienie transportu samochodowego dla delegacji z Katowic, składającej się z maksymalnie siedmiu osób. Delegacja będzie uczestniczyła w targach od 10 do 14 marca, a same targi potrwają od 11 do 14 marca.