Hotel Katowice, będący częścią Polskiego Holdingu Hotelowego (PHH), prezentuje swój nowo zmodernizowany pokój próbny. Projekt modernizacji obejmuje 167 pokoi. Po zakończeniu prac, hotel stanie się pierwszym obiektem w Polsce działającym pod marką voco należącą do globalnej sieci InterContinental Hotels Group (IHG).
Obecnie trwają prace remontowe w Hotelu Katowice, które mają na celu dostosowanie go do standardów marki voco. Koncepcję zmian architektonicznych przygotowuje FBT Pracownia Architektury i Urbanistyki. Hotel już teraz prezentuje swoją „wizytówkę” w postaci pokazu wzorcowego pokoju, którego wystrój inspirowany jest estetyką lat sześćdziesiątych XX wieku – okresu, w którym powstawał budynek. Pokój utrzymany jest w subtelnej kolorystyce z wyraźnymi kolorystycznymi akcentami w dodatkach, co nadaje eleganckiego i stylowego charakteru wnętrzu.
Polski Holding Hotelowy wprowadza jako pierwszy na rynek polski markę voco, pod którą będzie działał odnowiony Hotel Katowice. Nowa marka zapewni naszemu hotelowi jeszcze wyższą jakość usług, przyciągając zarówno klientów biznesowych, jak i turystów. Pragniemy, aby każdy gość czuł się wyjątkowo i komfortowo w odświeżonych i ulepszonych wnętrzach naszego hotelu. Mamy nadzieję, że po zakończeniu prac remontowych, Hotel Katowice wyróżni się na tle innych obiektów i umocni swoją pozycję na mapie turystycznej Katowic – mówi rzecznik prasowy PHH, Magdalena Szefernaker.